15. mar. 2016

Phytosquam intense šampon proti prhljaju

Zadnjega pol leta redno uporabljam suh šampon, in posledično se že nekaj mesecev bojujem s prhljajem. Pri znamki Phyto so se mi zato odločili priskočiti na pomoč, in so mi poslali nekaj testerjev, da s skupnimi močmi preženemo to mojo nadlogo, za katero verjamem, da ne pesti samo mene.



Intense šampon - tretma učinkovito odstranjuje prhljaj in neguje lase. Šampon se nanese na suhe lase in se v kontaktu z vodo spremeni v teksturo šampona. Na tak način se poveča učinkovitost aktivnih sestavin. Inovativni rastlinski kompleks v kombinaciji s čistilnimi in umirjajočimi aktivnimi sestavinami v rekordnem času odstranijo prhljaj in preprečujejo srbenje. Primeren je za občutljivo lasišče, po uporabi so lasje mehki, sijoči in zdravi.

Uporaba: šampon se uporablja zaporedno 2 tedna.



Ima dokaj močan vonj, ki pa se ga vonja samo med masiranjem. Po navodilih ga nanesem na lasišče, spodnji del las pa zmočim ter nanj nanesem balzam.

Pri tem šamponu sem že po prvi uporabi opazila, da sem imela veliko manj prhljaja. Po drugem pranju ga je bilo še manj, po tretjem pranju pa ga sploh nisem več imela, pa čeprav normalno uporabljam suhi šampon kot prej.

Všeč mi je, da je to samo 2 tedenska kura, in ni to še eden tistih šamponov, ki bi ga morala uporabljati vedno za določen učinek. Opazila sem tudi, da mi lasje ne izpadajo več toliko, in so bolj voljni. Ker nimam več prhljaja tudi lasišče ni več srbeče. Še ena pozitivna lastnost tega šampona je tudi ta, da mi lasišča ne zmasti tako hitro. Med uporabo tega šampona sem si lase umivala na 3 dni kar je odličen rezultat. Pri večini šamponov imam že drugi dan mastne lase kar je preprosto nesprejemljivo.

Šampon lahko kupite na strani mediforma.si opazila pa sem ga tudi v Mullerju. Cena na spletu je 21€ za 100ml kar se mi zdi čisto sprejemljiva cena. Jaz sem v testiranje dobila 5 testerjev po 12ml, in sem v teh dveh tednih porabila dva testerja. En mi je zadostoval za dva pranja tako, da sem pri enem pranju porabila nekje 6ml. Preračunano vam bo teh 100ml zadostovalo za zelo dolgo. 

Ste že preizkusile ta šampon? Kako se pa ve borite proti prhljaju?
Hvala za branje. Vsakega komentarja bom zelo vesela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar