20. mar. 2016

MeTime škatlica + giveaway

Živjo punce. Pred dnevi sem dobila na dom svojo prvo škatlico MeTime tako, da ti jo lahko sedaj podrobno predstavim. Si že slišala za MeTime koncept? Vsak mesec 3-5 dni pred menstruacijo dobiš na dom škatlico v kateri imaš dovolj vložkov/tamponov, da brez skrbi preživiš ta čas v mesecu zraven pa dobiš še nekaj prikupnih darilc za dvig razpoloženja. Pa brez čokolade tudi ne gre.

Izbiraš lahko med tremi paketi, jaz pa sem prejela paket premium, ki je tudi najbolj aktualen.

Le kaj se je skrivalo v moji škatlici? Pa poglejmo…
Takoj ko odpreš škatlo te pričaka kratek opis vsega kar te čaka notri. Vsebina je zelo lepo zalepljena in prekrita z roza papirjem.




Večji del paketa so zasedali vložki, ker sem si jih sama izbrala. Tista, ki ima raje tampone si pač izbere tampone ali pa kombinira čisto po želji. Zraven sem dobila tudi glicerinsko toaletno milo, ki mimogrede diši čudovito ter Hello Kitty čistilne robčke za higieno rok in obraza. Jaz imam vedno en paketek v torbici tako, da bodo prišli zelo prav.  


Pričakali so me tudi Skittles bomboni, 2 elastiki za lase, ki sta super saj ne poškodujeta las, in jih imam v svoji zbirki že kar nekaj, čudovita zapestnica s srčkom ter čokolada. Glede na to, da sem zelo velik čokoholik sem bila najbolj vesela čokolade, pa čeprav še nisem imela menstruacije. Meni čokolada vedno paše. Zjutraj, opoldne ali zvečer. Sploh ni važno kdaj. J Najraje bi videla, da bi dobila v paketu tudi košček torte, ampak vsega pač ne moremo imeti. Ali pač? Tjaša ali je možno? Mogoče ideja za naslednji mesec? J


V paketku so bili tudi različni čaji, ki jih obožujem, in vedno probavam različne okuse ter verižica v obliki maske. 

Vsebina škatlice me je res presenetila. Seveda v pozitivnem smislu, in sem vesela, da imamo končno tudi pri nas nekaj takšnega. Te mogoče zanima kdo stoji za tem projektom, nad katerim sem čisto navdušena? Ti je ime Tjaša Deu kaj znano? Jaa to je punca, ki je zmagala v resničnostnem šovu TOP4 in njen fant.

Te je vsebina škatlice prepričala, in bi si želela tudi ti svojo? Klikni tukaj pri naročilu pa lahko izkoristiš tudi mojo 10% promocijsko kodo ''Tanya's Secret World'', ki velja neomejeno, ter si tako lahko vsak mesec privoščiš katerokoli škatlico po znižani ceni.

Eni izmed vas pa bom podarila verižico in zapestnico, ki sem ju dobila v škatlici zraven pa bom dodala še dve 10 ml kremi za roke do Afrodite. Kaj moraš storiti? Na fb lajkaj mojo stran Tanya's Secret World klik in stran MeTime klik. Potem pa se samo še javi v komentar, da si vse opravila. Po želji lahko post tudi lajkaš ali deliš. Vso srečo vsem, nagrajenka pa bo znana 28.3.

Hvala za branje,
Tanja

9 komentarjev: