12. mar. 2016

Januar & februar new in

Tale post sem se spravila pisat že en mesec nazaj, ampak sem ugotovila, da sem januarja kupila samo 4 izdelke. Jaaa pridna sem bila. Zato sem se odločila počakati, da se nabere še par stvari. Ali raje vidite, da new in poste objavljam vsak mesec pa čeprav ni veliko stvari, ali se vam bolj dopade objavljanje na dva meseca?


Vichy Idealia skin sleep
Vichy Idelia krema za nego kože okoli oči
Borotalco deodorant
Ebelin gobica



Iz Mediforme so mi poslali par izdelkov Lierac in Phyto za testiranje:

Phytovolume Actif sprej za volumen
Phytojoba maska za suhe lase
Phytosquam intense, šampon proti prhljaju
Lierac Hydragenist gel 
Lierac hidratantni serum 
Lierac micelarna vodica


Na salma.si sem naročila batiste suhe šampone. Pri nas v trgovinah ni neke velike izbire, in se mi zdi, da sem preizkusila že skoraj vse tako, da sem se malo naveličala uporabljati vedno ena in iste.


Afrodita maska za oči
Nivea obliži za odstranjevanje ogrcev
Vita Dermalogie hranilna maska


Garnier čistilna maska za pore
Natura Siberica Živi vitamini
Essence obliži za odstranjevanje por (čelo in brada ter nos)


Afrodita Pitaya kremni gel za zmanjšanje celulita in obsega telesa
Kinoki obliži za razstrupljanje telesa. Nisem vedela ali vam je to sploh zanimivo za brat pa sem vseeno vključila noter. Jih je katera že uporabljala?

Verjetno si mislite, da se mi je zmešalo pri količini obližev za odstranjevanje por. Nič skrbet, nameravam narediti primerjavo med njimi. Bi te zanimalo tako branje?

Te kakšen produkt posebej zanima, in zeliš, da čimprej napišem objavo? Javi mi v komentar. 
Hvala za branje, se tipkamo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar