5. mar. 2016

Januarski & februarski favoriti

Tokrat imam za vas favorite dveh mesecev, ker mi je januar kar nekako ušel. Po novem letu sem preizkusila veliko različnih izdelkov, tako da so pred vami res sami izdelki, ki so me čisto očarali.





Afrodita body mousse in piling. Januar je bil čisto v znamenju kozmetike Afrodite. Body mousse me je čisto očaral, in sem ga že zdavnaj porabila. Objavo o njem si lahko preberete tukaj. Piling pa je tako neverjetno nežen do moje kože, da bi ga lahko uporabljala vsak dan, ker hkrati odstrani mrtve celice ter navlaži kožo. Zelo rada uporabljam izdelke, ki so v kompletu. Tak poseben občutek razvajanja.


Mixa tonik. Zadnjega pol leta sem bila v iskanju dobrega tonika, ki bi bil primeren za suho in občutljivo kožo. Ta tonik je neverjetno nežen. Lepo očisti kožo, je ne izsuši, ampak jo celo navlaži. Dva potiska pumpice sta popolnoma dovolj. Vonj je zelo nežen in se ga skorajda ne voha. 



Naravna kozmetika. Presna krema za obraz. Po uporabi je bila moja koža neverjetno mehka, žametna, in tudi videti je veliko bolj navlažena in zdrava. Objavo si lahko preberete tukaj.


Phyto balzam. Čez zimo so moji lasje postali zelo suhi. Sedaj pa so neverjetno mehki in voljni. Z lahkoto jih razčešem. Po pranju las sem ponavadi na konice nanesla olje, po uporabi balzama pa to ni potrebno, ker tako nahrani ter zaščiti lase. Objavo si lahko preberete tukaj.


Alessandro nail spa. Kremica za nohte in obnohtno kožico. Dobila sem jo v Alessandrovem adventnem koledarju. Čeprav izdelek vsebuje samo 5 ml kreme se jo porablja zelo počasi, in mi bo zadostovala za kar nekaj časa. Ima nežen vonj, ki pa se hitro razdiši. Všeč mi je ker se hitro vpije, in lahko kmalu nadaljujem z lakiranjem nohtov. Nohti so vidno lepši in bolj trdi. 

Toliko o mojih favoritih. Kateri so bili pa vaši?

Hvala za branje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar