25. mar. 2016

Himalaya piling in maska

Kot obljubljeno je tukaj še drugi del mojih Himalaya izdelkov. Čeprav so namenjeni normalni in mastni koži odlično odgovarjajo moji suhi koži. 


Čistilni piling za normalno in mastno kožo.


Piling je neverjetno nežen, in tiste z normalno ali mastno kožo bi ga verjetno lahko uporabljale večkrat na teden. Jaz ga uporabim 1x na 2-3 tedne po priporočilu kozmetičarke, ker imam zelo občutljivo kožo in mi večkratni piling naredi več škode kot koristi. Cena približno 4€. Porablja se ga zelo počasi, saj zadostuje že zelo majhna količina. 


Izgleda kot bela krema, ki vsebuje zelene granule (hmm ne spomnim se bolj primerne besede), ki med uporabo kožo prijetno masirajo ter hkrati odstranjujejo odmrle kožne celice, in s tem pripravijo kožo na nadaljnjo nego saj tako koža kasneje lažje posrka vase vse učinkovine iz krem. 


Čistilna maska. Izdelek, ki sem ga uvrstila tudi med favorite leta 2015, ker me je tako zelo navdušil. Trenutno uporabljam že drugo tubo, in si ne predstavljam več moje tedenske rutine brez nje. 

Tedenska rutina pa gre nekako takole: najprej uporabim kremni gel za čiščenje obraza o katerem sem že pisala tukaj, potem občasno uporabim piling, na koncu pa sledi še uporaba maske. Na predel okoli oči pa nanesem še masko od Afrodite za katero že veste, da jo obožujem.

Kot je videti na sliki gre tudi ta tuba že počasi h koncu. Včasih je kakšen teden ne uporabim, in se hitro začnejo pojavljati mozoljčki na obrazu. Neverjeten izdelek. Maska je moja najljubša od vseh treh predstavljenih izdelkov. Cena se ravno tako giblje okoli 4€. 

Maska je bolj gosta, zelene barve, ki pa se po 15 minutah na obrazu popolnoma strdi, in jo potem s krožnimi gibi sperem z vodo. 

Brez katerih izdelkov pa ve ne morete pri čiščenju kože?
Hvala za branje. 
Tanja

2 komentarja:

  1. Himalaya kozmetika je tudi meni super, pa cene so ugodne. Imam trenutno gel za umivanje obraza, piling in večnamensko kremo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme tudi mene mikajo, čeprav nisem nič kaj dosti slišala o njih kako se obnesejo.

      Izbriši