2. maj 2016

Lierac Hydragenist gel in osvežilni serum

Lierac Hydragenist gel in testerje seruma sem dobila v oceno že februarja, in ju nisem še preizkusila, ker imam zelo suho kožo Hydragenist gel pa je primeren za normalno in mešano kožo. Ne bi bila poštena do kreme, če bi jo uporabljala, ker mi seveda ne bi ustrezala, ker nimam normalne ali mešane kože. Prvotna ideja je bila, da jo preizkusim med poletjem, ko moja koža postane normalna pa mi je prijateljica zmešala štrene. Seveda ji ne zamerim.

V marcu je prijateljica pri meni preživela vikend, ker stanujeve zelo daleč narazen, in se ne vidive velikokrat. In ker ta obisk ni bil planiran, in je bil bolj iz danes na jutri s sabo ni imela kaj veliko stvari. Ena izmed teh stvari je bila tudi krema za obraz. Tako sem ji ponudila Lierac Hydragenist gel-kremo. Ima mešano kožo zato sem predvidevala, da bo super zanjo. 


 "Izjemno lahka krema deluje na žejno kožo kot vlažilna bomba. Kompleks Hydra O2 daje kože takojšen in intenziven občutek svežine. Rižev mikropuder pa strukturo kreme dopolni z matirajočim učinkom."

Prijateljica ima zelo nezahtevno kožo. Včasih se ji pojavi tista nadležen sijaj na obrazu, to je pa tudi vse. Oh, ko bi tudi jaz imela takšno kožo. Tako da bo ta objava bolj kratka, ker je to edino kar mi je povedala o gel-kremi. 

Gel ji je bil zelo všeč, med nanosom pa je imela občutek hlajenja in svežine. Tudi tistega nadležnega sijaja ni bilo več. Pravi, da je ne zamenja več, in da ji je všeč, ker je tako zelo lahka.



Cena 50 ml je 44,92€. Pravi, da se krema porablja zelo počasi, in da ji bo zadostovala za celo večnost. V slabih dveh mesecih uporabe jo je porabila slabo četrtino. Kupite ga lahko tukaj




Zraven pa sem ji dala tudi nekaj testerjev Hydragenist osvežilnega seruma, ki sem jih dobila zraven.

"Serum s kar 15% koncentracijo kompleksa Hydra O2 in obogaten s sadnimi AHA kislinami deluje na kožo kot najboljši vlažilni koktajl. Koža je vsak dan bolj sijoča, gubice in drobne linije pa manj vidne."

KLINIČNO DOKAZANA UČINKOVITOST: 
•    Deluje kot vlažilni koktajl
•    Koža je bolj polna 
•    Zmanjša videz gubic 
•    Osveži polt in ji da sijaj

Pri serumu je opazila, da se njene gubice počasi zmanjšujejo in, da niso več tako vidne. Njena koža je bolj sijoča in sveža, ampak v smislu zdravega sijaja, in ne tistega mastnega sijaja. 

Za 50 ml boste odštele 47,58€. Kupite ga lahko tukaj

Upam, da je njeno mnenje prišlo kateri prav, saj v drugih objavah pišem večinoma o kremah za suho kožo, ki odgovarjajo meni. Tako upam, da ste prišle na svoj račun tudi tiste z bolj normalno in mešano kožo.

Ste že preizkusile kakšen Lierac proizvod? Mene zelo mika njihova novost Lierac Premium maska, ki k nam prihaja v kratkem. Sledite jim lahko tudi na facebooku pod imenom Lierac Paris. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar