11. maj 2016

Glineni Detox

Konec marca sem se odločila za spomladansko čiščenje telesa. Odločila sem se za glino iz Komende. Zagotovo jo že poznate, saj je ta glina najbolj znana in tudi najbolj iskana pri nas. Na spletni strani http://zdravanarava.si/ sem se odločila za detox paket, ki vsebuje 600g prečiščene gline v prahu, 2kg gline v prahu ter 100g glinenega mila. Zraven k paketu spada tudi lesena žlička in lesena spatula.


Razstrupljanje z glino se priporoča 2x na leto. Kura naj bi trajala 3 tedne. Glino sem pila zvečer lahko pa se jo pije tudi zjutraj na tešče, če zjutraj ne jemlješ nobenih zdravil. Ker je bilo to moje prvo srečanje z glino sem pričakovala grozen okus, in sem bila res pripravljena na najhujše. Ampak okus sploh ni tako grozen tako, da pri pitju sploh nisem imela težav. V paketu dobite ogromno količino gline, in meni jo je ostalo še približno polovica tako, da jo bom lahko imela še za eno kuro. 

Te zanima zakaj je pitje gline priporočljivo? 
o    zaradi čiščenja telesa
o    izboljšana prebava
o    izboljšan videz kože na obrazu in telesu
o    preventivna za okrepljen in močan imunski sistem
o    večja raven energije
Moje izkušnje po končani kuri?

Prebava se mi je neverjetno izboljšala. Popravila se mi je tudi koža na obrazu. Seveda pa sem bila pridna tudi pri prehrani, ker drugače razstrupljanje ne bi imelo smisla. Tudi imunski sistem mi ni povzročal težav. Ponavadi na prehodu iz zime v pomlad "pridelam" kakšen prehlad, ampak tokrat ga ni bilo. 

Večji paket gline v prahu pa je namenjen za kopel stopal in telesa, za glinene obkladke za telo, lahko pa se iz nje izdela tudi mila, šampone ali deodorante. Sama si zelo težko vzamem čas zase za kopel, ampak po prejetju tega paketa pa moram priznati, da sem bila kar pridna. Nekje 2x/mesec sem si vzela čas, in sem si privoščila kopel stopal in celega telesa. Po kopeli sem bila vedno zelo sproščena moja koža pa je bila neverjetno mehka, in čisto nič suha. Po kopeli sem skočila še pod tuš, potem pa sem si kožo izdatno namazala s mlekom za telo. Rezultat je bila gladka in navlažena koža. 

Zadnji proizvod v paketu pa je Glineno milo GLINA. ki je primerno tudi za nego poškodovane, alergične in občutljive kože saj je sestavljeno iz naravnih rastlinskih olj in slovenske gline in ne vsebuje nobenih eteričnih olj in ostalih dodatkov, kar bi lahko povzročilo kožno reakcijo. 
Zakaj je glineno milo GLINA tako priljubljeno?
o    primerno je za nego občutljive, razdražene in alergične kože
o    glineno milo GLINA varuje pred izsuševanjem
o    glineno milo GLINA blago pospeši prekrvavitev
o    primerno je za nego med anticelulitnim tretmajem
o    glineno milo GLINA primerno je za nego obraza in telesa

Milo sem najprej uporabljala za umivanje obraza, kjer se je super izkazalo. Imam suho kožo, ampak to milo je ni čisto nič iritiralo ali izsušilo. Sedaj pa milo cela družina uporablja za umivanje rok. Še oči ga je pohvalil kako ima lep in naraven vonj. Pa on ponavadi sploh ne opazi teh stvari. Milo se presenetljivo lepo peni, porablja pa se ga zelo počasi. Lahko se ga uporablja tudi namesto gela za tuširanje. 


Detox paket priporočam vsem, ki se želite razstrupiti in se boljše počutiti. Stranskih učinkov ni, tako da nimate čisto nič za izgubit. Lahko samo pridobite. Svoj paket lahko dobite tukaj. Izdelke pa lahko kupite tudi posamezno. 
Se je katera že razstrupljala z glino? Kako se ti je zdelo? Si opazila kakšne pozitivne učinke?



Ni komentarjev:

Objavite komentar