14. maj 2016

DT negovalni balzam za kožo okrog oči

Zadnje leto ali dve posvečam področju okoli oči malo več pozornosti. Navsezadnje nisem vsako leto mlajša, in drobne gubice okoli oči so že kar dobro vidne. Se pa tolažim, da so to smejalne gubice in da je to samo dokaz, da uživam v življenju. Čez zimo sem preizkušala eno kremo malo višjega cenovnega ranga, ki pa se na meni ni dobro obnesla, zato je bil ta balzam kot naročen. Če te zanima o kateri kremi govorim si lahko prebereš post o izdelkih, ki so me razočarali tukaj. Ampak danes bo govora o lepih in učinkovitih izdekih. Že več kot en mesec testiram fantastični balzam za kožo okoli oči Dvorca Trebnik, ki me je čisto očaral. Ker vem, da je težko najti dobro in vlažilno kremo ti bom olajšala izbiro pri naslednjem nakupu.

Dober mesec in pol nazaj so pri Dvorcu Trebnik lansirali novo linijo kozmetike iz naravnih sestavin, ki ne vsebujejo gensko spremenjenih sestavin, sintetičnih snovi in parabenov. Cela linija se je pri meni zelo dobro obnesla, več o izdelkih pa boste izvedele v naslednjih postih.




"Bogata krema z rožno vodo nudi globoko vlaženje in pomlajuje kožo okrog predela oči. Se hitro vpije in osveži utrujeni videz oči. Rožna voda pomirja in gladi drobne gubice okoli oči, izvleček kofeina in cimeta pa zmanjšata zabuhlost in podočnjake."

Krema je res neverjetno bogata, in to moji občutljivi in nežni koži zelo prija. Ker je zelo gosta se je tudi ne porabi veliko kar je velik plus, ter tako zadostuje za dlje časa. Pri sebi zelo hitro vidim ali mi krema, ki jo uporabljam ustreza, in ali je dovolj vlažilna ali ne. Korektor se mi začne po parih urah nabirati v gubicah okoli oči, in to se mi pri tej balzamu ne dogaja kar je ogromen plus. 






Sama embalaža je zelo mladostniška, všeč pa mi je tudi, da izdelkom niso določili starostih omejitev. Tudi pumpica je zelo dobrodošla, ker se večina izdelkov za nego kože okrog oči nahaja v tubici, in se mi je občasno dogajalo, da sem iztisnila preveč izdelka. Najprej me je zmotilo to, da se ne vidi v embalažo koliko izdelka nam je še ostalo potem pa sem ugotovila, da če izdelek dvignem proti svetlobi točno vidim koliko ga je še notri.


Balzam je bel in zelo nežnega vonja, ki se ga vonja samo pri nanašanju. Kasneje se vonja ne zazna več. Ker je zelo gost bi pričakovala, da bo rabil malo dlje časa za vpijanje pa temu ni tako. Ne pušča nobenega mastnega filtra ali kakršne koli svetlikajoče sledi. Uporabljam ga zjutraj in zvečer, in si ne predstavljam več nege brez njega. Balzam je enkraten, in če se še tako trudim ne najdem nobene slabe lastnosti pri njem. 

Cena v njihovi spletni trgovini za 30ml je 11,79€ kupite pa ga lahko tukaj, kar je zelo ugodno za proizvod iz naravnih sestavin. 

Te kateri proizvod iz njihove nove linije še posebej mika? Mogoče katerega že uporabljaš?

*Izdelek mi je bil poslan v oceno. Moje mnenje je kot vedno iskreno. 









Ni komentarjev:

Objavite komentar