23. maj 2016

La Croa šampon za lase in regenerator

Znamka La Croa je novost na našem tržišču, ustvarjena pa je bila na Hrvaškem. Ponuditi želijo izdelke z različnim delovanjem in najvišjo kvaliteto. V ponudbi imajo masko za lase, arganovo olje, keratin, maska 10in1 v spreju ter kremo za kodre.



"Šampon je namenjen lasem, ki potrebujejo maksimalno vlago in nego. Lasje postanejo zdravi in sijoči. Vsebuje olje oreha makadamije in argana, ki imata neprecenljive hranilne in antioksidantne lastnosti. Zahvaljujoč temu lase odlično neguje ter jim daje svilenkast lesk in mehkobo. Vsebuje tudi keratin, pšenične kalčke in izvleček hmelja."



Šampon nanesem na mokre lase. Potem pa masiram dokler se ne pojavi pena. Postopek vedno ponovim dvakrat. Imam mastne lase zato sem bila v dvomih kako se bo ta šampon obnesel na mojih laseh, ker naj bi bil primeren za vse tipe las. Taki šamponi se pri meni niso dobro obnesli, saj sem imela že prvi ali najkasneje drugi dan zjutraj mastne lase, in ni hujšega kot, da se že zbudim z mastnimi lasmi. Pri tem šamponu pa sveži lasje vztrajajo skoraj do tretjega dne kar je fantastično. Čeprav tretji dan že rabijo malo pomoči suhega šampona, bi lahko šla v nov dan tudi brez njega. 


"Regenerator ima lahko, kremno teksturo, z močnim kondicionirajočim učinkom. Vlaži lase in zelo učinkovito lajša razčesavanje, kar preprečuje nastanek suhih, lomljivih las. Arganovo olje, olje oreha makadamije, pantenol in svileni protein, dajejo temu izdelku višji nivo kvalitete."




Regenerator naj bi se nanesel na vlažne lase od korena do konic, jaz pa ga nanesem samo na zadnji dve tretjini las, ker zaradi mastnih las na korenu ne uporabljam nič drugega razen šampona. 

Moji lasje se vedno dobro odzovejo kadar uporabljam arganove produkte, in pri tem paketku to ni bilo nič drugače. Dvojec daje super rezultate. Lasje so mehki, konice pa so lepo navlažene, in čisto nič suhe. Lasje se razčešejo brez problema. Po pranju las na konice las nanesem še čisto malo arganovega olja, ker ga preprosto obožujem, in je kar stalnica pri moji negi las. 




Embalaži vsebujeta 250ml produkta, ki traja zelo dolgo. Zunanjost je zelo elegantna, me kar malo spominja na Maroko, ki si ga že dolgo želim obiskati. Pokrovček je zelo priročen, saj se samo pritisne na eni strani, in se na drugi strani dvigne odprtina. Sama ne maram tistih embalaž za katere rabiš obe roki, da jo odpreš. Pri tej lahko to storiš s samo eno roko.

Vonj obeh je zelo nežen, in je malo bolj na sladki strani, ampak ne morem ugotoviti na kaj me spominja.

Šampon je primeren za čisto vse tipe las, regenerator pa se priporoča pri tankih, valovitih, neukrotljivih ali barvanih laseh brez leska. Izdelke La Croa dobite v vseh prodajalnah Muller. Cena šampona je 4,99€, regenerator pa stane 6,39€. 

Ste že zasledile znamko La Croa v poslovalnicah Muller? Ste že preizkusile kaj njihovega?




Ni komentarjev:

Objavite komentar