11. apr. 2017

Izdelki, ki so me razočarali #4

Zadnjih nekaj mesecev sem pridno preizkušala izdelke, in našla kar nekaj takih, ki jih ne bi ponovno kupila. Upam, da boste uživale v branju bolj kot sem jaz uživala med testiranjem.


Origins maske za čiščenje in hidratacijo. Kupila sem jih v kompletu, ker rada preizkušam nove maske v manjših pakiranjih, da najprej sploh vidim, če mi ustrezajo. In tele mi niso, čeprav sem o njih prebrala že ogromno lepega. Črna in roza naj bi kožo očistile, zelena pa naj bi jo vlažila. Prvi dve sem porabila v parih uporabah, in koža po uporabi ni bila nič drugačna. Roza vsebuje nekakšno bunkice, s katerimi se na koži naredi ob izpiranju nekakšen piling. Po uporabi je bila res koža malce mehkejša to je pa tudi vse. Zelena pa ni bila nič kaj bolj vlažilna kot povprečne kreme, ki jih uporabljam. Če nič drugega sem vesela, da jih nisem kupila v original velikosti, ker res niso tako poceni.

Vichyeva novost Slow age, ki je bila aktualna v preteklih mesecih. Teh testerjev sem se zares razveselila, ampak je moje navdušenje kmalu izginilo. Krema se nanaša super, in je primerna tudi za suho kožo. Po nanosu je koža izgledala čudovito. Tudi po nanosu pudra in korektorja nisem imela pripomb. Je pa krema tako močno odišavljena, da sem jo vonjala še cel dan po nanosu. Nič nimam proti odišavljenim izdelkom, ampak tale je res tako hudo odišavljen, da mi je bilo tisto dopoldne kar malce slabo. Preostale testerje sem seveda oddala naprej.


Očesni obliži za hidatacijo predela pod očmi. Kupila sem jih na Jolse že pred zimo, ker imam vsako zimo suho kožo, in se trudim za področje pod očmi kar najlepše skrbeti, ker je tam koža zelo tanka, in občutljiva. Uporablja se jih lahko vsak večer ali vsak drug večer. Porabila sem jih približno polovico, potem pa sem žal obupala nad njimi. So malo drugačne oblike kot običajni obliži in se nikakor niso prilegali mojemu predelu. Tudi, če mi jih je uspelo kolikor toliko lepo namestiti so mi po parih minutah kar zlezli dol po licu, kjer jim pa seveda ni mesto, in tam nimajo kaj vlažiti. Zame so bili čisto neuporabni. 


Še ena maska iz Jolse za področje pod očmi. To je dejansko sheet maska kar se mi je zdelo še posebej zanimivo. Maska sama po sebi ni bila nič posebnega, in tudi navlažila mi ni čisto nič. Sem se pa naslednje jutro po uporabi zbudila z rdečim izpuščajem na mestu kjer je bila maska. Še dobro, da sem kupila samo eno. 


Essential sprej za večji volumen. Nasedla sem še enemu spreju. Lasem podari super volumen, ki pa izgine po parih minutah po uporabi. Škoda mojega časa. 

Kaj meniš o mojih izbranih izdelkih? Si tudi ti odkrila kakšnega za katerega ti je žal, da si ga sploh kupila?

2 komentarja:

  1. Jaz še nisem preizkusila te novosti od Vichy-a, ampak po tem kar si napisala me tudi ne mika :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ni obnesla. Kogar pa parfumi ne motijo mu bo pa super, ker je občutek na koži res prijeten.

      Izbriši