30. apr. 2017

L'oreal Pure Clay maske

Mislim, da ni nobene med nami, ki še ni slišala za nove L'orealove glinene maske za obraz, ki so na našem trgu že od decembra. Testirala sem jih že kar nekaj mesecev nazaj, ampak se nekako nisem mogla spraviti k pisanju objave, ker sem imela en tak grenak priokus glede njih. Zakaj? Beri naprej..

Obožujem glinene maske, ker imam pri večini res občutek, da so mi očistile kožo. Uporabljam jih kar čez celo leto, pozimi sicer malo manj zaradi suhe kože, ampak se jim vseeno še nisem odpovedala. 


Kupila sem samo Glow in Purify verzijo. Za tretjo se še nisem odločila, in mislim, da se tudi ne bom. 
Purify maska je namenjena za bolj mastne predele. Vsebuje izvleček evkaliptusa, ki poskrbi za prekomerno izločanje sebuma. Glow maska pa naj bi se obnesla super na predelih kjer imamo ogrce za učinek sijoče, sveže in čiste polti. Maske so primerne tudi za multimasking, katerega sem preizkusila tudi jaz pa mi ni ravno uspelo. 


Najprej sem testirala Glow masko. Nanašala sem jo s čopičem saj sem tako imela občutek, da porabim manj maske kot če sem jo nanašala s prsti. Nanos s čopičem je tudi bolj enakomeren in hitrejši. To masko sem na nosu uporabila samo 2x, ker sem imela po čisto vsakem nanosu po spiranju črne pore. Ja, prav si prebrala. Črne pikice sem imela po nosu, ki sem jih potem komaj očistila. Nekajkrat sem jo uporabila še po licih, čelu in bradi, ampak lahko iskreno rečem, da nisem opazila čisto nobene spremembe. 


Purify masko pa sem uporabljala dlje, in po celem obrazu. Takojšne razlike po njej pri meni ni bilo. Po kakšnem mesecu uporabe pa sem opazila, da je koža malo lepša in bolj sijoča. Ni bilo pa nobene drastične spremembe, da bi lahko rekla, da rabim to masko še naprej v svoji negi. Porabila sem jo celo. Zagotovo je za več kot 10 uporab kakor trdijo pri L'orealu. Pri uporabi 1-2x na teden mi je zadoščala za več kot 2 meseca. 

Si že preizkusila kakšno od teh mask ali pa jo imaš na svoji listi želja? Kaj meniš o takšnih objavah v katerih nimam ravno odličnega mnenja o izdelkih? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar