29. jun. 2016

Testerji na testu

Kot veste sem bila pretekli vikend na morju, in ker sem hotela s sabo odnesti čim manj sem se odločila, da preizkusim par testerjev, ki se mi nabirajo v predalu.



L'occitane Immortelle eye balm. Krema za okoli oči. Ta kremica se mi je takoj prikupila, ker je zelo bogata, se je ne porabi veliko, in se zelo lepo razmaže. Prav taki svilnati nanos, ki ga težko opišem. Ima nežen vonj, ki se ga skoraj ne vonja. Tester je zadoščal za 6 nanosov. Zelo mi je bila všeč.

Biobaza tekoča formula za hitrejšo porjavitev. Sama nisem ljubiteljica ležanja in praženja na soncu, zato ponavadi uživam kje v senčki. Imela pa sem ta dva testerja, zato sem se ju odločila preizkusiti. V treh dneh sem se sončila samo kakšno urico, in iskreno povedano nisem pričakovala kaj veliko barve ali pa skoraj nič. Pred odhodom se mi je zdelo, da sploh nisem dobila nič barve, ampak sem šele ob prihodu domov videla, da sem je dobila kar nekaj. Olje zelo lepo diši pa tudi porabi se ga ne veliko. Porabila sem samo eno flaško (20ml). Po nanosu pa ima koža neverjetno lep sijaj, in tudi kasneje po tuširanju, in naslednji dan je bila moja koža še vedno neverjetno mehka, in sploh nisem potrebovala nobenega losjona za navlažitev kože. 

L'occitane poživljajoči šampon za svežino. Pri uporabi sem najprej opazila kako zelo sveže diši. Prav po mentolu. Odlično odstrani nečistoče z las, primeren pa je tudi za vsakodnevno pranje, kar je odlično, saj imam navado, da si jih na morju operem skoraj vsaki dan, ker drugače postanejo kot slama. Po uporabi sem imela lase zelo mehke kar je vedno dobrodošlo. 

L'occitane 1 minutni balzam za globinsko krepitev las. Všeč so mi ti balzami, ki se jih po nanosu pusti na laseh samo minutko ali dve. Uporabila sem ga samo dva krat tako, da ne morem reči kaj veliko. Lasje so bili mehki, in tudi razčesala sem jih z lahkoto. Všeč mi je bil.


Caudalie krema za suho kožo. Moja koža je trenutno normalna, in tale kremica je bila idealna. Če pa imate res suho kožo vam verjetno sama krema ne bo dovolj, in boste potrebovale še serum. Meni ni bil potreben. Krema je bele barve, nima izrazitega vonja, in tudi razmaže in vpije se brez težav.

Caudalie obarvani losjon za noge. S seboj sem ga vzela in čistega firbca. Uporabila sem ga samo enkrat pa še to bolj malo. Je temne rjave barve, in se ga brez težav razporedi po koži. Koži podari lep sijaj, in pa tudi malo barve, pa čeprav sem ga uporabila čisto malo. Ker pa nisem hotela tvegati, da bi pustil barvo na oblačilih sem ga raje takoj odstranila. Odstrani se ga brez težav z vodo in malce mila.

Apilana krema za roke. Ni mi bila kaj preveč všeč. Uporabila sem jo čisto malo, ampak se kar ni hotela vpiti, in je za sabo pustila tisti zaščitni sloj, ki gre meni kar malo na živce ker mi potem vse leti iz rok.

Nivea čistilno mleko. Nežno mleko, ki odstrani vse nečistoče iz kože. Vonj je nežen, v testerju pa je bilo ravno dovolj mleka za enkratno uporabo. Všeč mi je bil.


Kako se vam zdijo take objave bolj na hitro? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar