27. jun. 2016

Zeliščna krema Pupa

Kot veste se že dolgo borim z rdečico, in sem vedno v iskanju tiste prave kreme, ki bi jo vsaj malo umirila. Pozimi sem uporabljala njihovo kremo Kalei, ki me je čisto zasvojila, ampak je za pomlad in poletje preveč hranilna. Tako so mi v testiranje poslali njihovo kremo Pupa. Vas zanima kaj si mislim o njej?


Krema Pupa je primerna za nego rdeče in izredno občutljive kože z zaščito pred soncem SPF 10. Izvleček belega jesena vsebuje aktivne učinkovine, ki kožo globinsko okrepijo, rdeči predeli kože pa izzvenijo. Izvleček zelenega čaja veča napetost kože, oži pore in zmanjšuje mastnost kože. Izvleček morskih alg z planktonom pa vitalizira in krepi kožo.


Ne bom zanikala, da sem pred prvo uporabo imela zelo visoka pričakovanja, saj me še noben njihov izdelek ni razočaral. Krema je res zelo gosta, in jo pri eni uporabi porabim kar veliko, ker jo moja koža kar posrka vase. Koži podari tak neopisljiv občutek ugodja. Če je koža kakšen dan bolj suha jo primerno navlaži, če pa je bolj mastna po kremi nimam tistega mastnega leska. Iskreno nimam kaj veliko povedati o kremi. Deluje, in to je tisto kar je najbolj važno. Z njo imam rdečico pod kontrolo. Ne bom rekla, da je nimam več, ker bi se zlagala. Lahko pa potrdim, da se je zelo umirila med obdobjem uporabljanja te kreme. 


Embalaža je v klasičnem Herbio stilu, kar mi čisto ustreza. Luknja za doziranje kreme je malo večja kot pri standarni/povprečni embalaži, in najprej sem mislila, da se bo zaradi velikosti luknje doziralo preveč kreme. Ampak si lahko čisto sam doziraš željeno količino kreme kar je super.

Tiste, ki se borite z rdečico veste kako težko je najti primerno kremo. No, vsaj meni jo je bilo. Dokler nisem odkrila Pupe. Res jo priporočam čisto vsem.


Ima še katera težave z rdečico? Kako se pa ve borite proti njej?

2 komentarja:

  1. Super, ravno jo bom začela testirati! <3

    Upam, da bo meni tudi odgovarjala, Kalei je božanska <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za toplejše mesece je odlična. Kalei pa bo pri meni počakala na zimski čas. :)

      Izbriši