15. jan. 2017

Empties #6

V zadnjih mesecih sem porabila ogromno izdelkov. Z veseljem vsak porabljeni izdelek vržem v vrečko iz katere se potem "rojevajo" takšni posti. Tako vsaj nimam slabo vesti pri nakupu novih izdelkov. No, sedaj sem spet naredila prostor novim izdelkom. 


Garnier micelarna vodica. Brez dvoma moja najljubša. Hitro in brez težav odstrani vse kar je potrebno odstraniti. Embalaža je ogromna, in mi je zadoščala za zelo dolgo. Kasneje po nakupu sem izvedela, da vsebuje rakotvorno sestavino zato nakupa ne bom ponovila. Drugače bi jo z veseljem še kupila.

HypoAllergenic micelarna vodica. Od nje sem pričakovala veliko več. Količinsko sem je morala uporabiti več kot naprimer Garniereve, da je odstranila make up. Embalaža je samo 250 ml kar pomeni, da sem jo zelo hitro porabila. Cena mislim, da je okoli 4-5€ kar se mi ne ne zdi tako zelo poceni, če jo primerjam z Garnier, katera stane okoli 5€. Nakupa ne bi ponovila.

Balea deodorant. Ima bolj sladek vonj, zato ga nisem uporabljala vsak dan, ker bi se ga drugače prehitro naveličala. Vonj je obstojen skozi cel dan, in tudi z zaščito sem bila zelo zadovoljna. Drugače imam težave, ker se kar veliko potim, in me je tale zelo navdušil. Rada bi preizkusila še kakšen drug vonj, ker imam tega za nekaj časa dovolj.

Melvita suho arganovo olje. Na začetku sem bila nad njim navdušena. Uporabljala sem ga na obrazu, za lase in za nego telesa. Ker pa sem ga imela več kot 2 leti, in ga kar nisem mogla porabiti sem se ga, priznam kar malo naveličala, in ga zaenkrat ne bom ponovno kupila. Mogoče bom čez čas preizkusila še Nuxovega.



Sun dance balzam za ustnice z spf 30. Ta balzam sem imela tako dolgo, da se niti ne spomnim več kdaj sem ga kupila. V moji zbirki je bil zagotovo več kot 3 leta. Na ustnicah naredi zaščitni filter za sabo pa pušča belo sled. Nič od tega mi ni všeč zato sem jo uporabljala pred spanjem. Zjutraj sem se zbudila z navlaženimi ustnicami. Ne bi pa ga ponovno kupila.

Labello vitamin shake. Tudi to labello sem imela zelo dolgo. Na ustnicah je puščala roza-rdečkasto barvo zato je nisem veliko uporabljala. Čisto povprečna labella.

L'oreal False lash wings. Moja najljubša maska. Imam malce čudne trepalnice. Prvih par minut mi skoraj vse maskare dajo dober volumen, ampak kasneje vse skupaj pade dol, in mi ostanejo samo še zlepljene trepalnice. Pri tej maskari pa volumen ostane cel dan na mestu. Zame je to najboljša maskara.

Lush maslo za mehčanje kože. Kupila sem ga približno dve leti nazaj v zimskem času. Oboževala sem vonj, in sem ga uporabljala dokaj redno. Super mi je bil za obnohtno kožico in za pete. Ker pa se ga porabi zelo malo mi je vsebina zadoščala za zelo dolgo, in se mi je proti koncu že pokvaril, ker je spremenil vonj. Zagotovo bi ga še kupila, če bi bil na voljo v manjši embalaži. Zaenkrat moram porabiti vse ostale kreme, ki jih imam za obnohtno kožico.


Balea obliži za področje pod očmi. Mislim, da so pred kratkim spremenili obliže, in so tile veliko boljši. Področje lepo nahranijo, ampak v eni embalaži jih je dovolj samo za 3 uporabe kar se meni zdi bolj malo. Jih bom pa zagotovo še kupila.

Marion peel off maska. Najprej me je maska prepričala z embalažo. Dejstvo, da ima navoj, ki se ga lahko zapre, in masko še enkrat uporabi se mi zdi fantastično. Sama maska pa me je pustila precej ravnodušno, ker nisem opazila nobenega učinka po uporabi. Nakupa ne bom ponovila.

Montagne maska za obraz z morskimi algami iz mrtvega morja za čiščenje. Tole je brez dvoma najboljša maska, ki sem jo lani preizkusila. Nanos je enostaven, koža pa je videti čista in zelo mehka. Ne vem zakaj je ne uporabim večkrat. Še jo bom kupila.

Nikel hidratantna krema s pomarančo. Ta krema naj bi hidrirala in preprečila izgubo vlage. Sem vesela, da sem najprej preizkusila samo tester pred nakupom velike embalaže. Prvi dan uporabe je bila koža veliko bolj suha kot ponavadi, drugi dan pa so se mi okoli ust naredile prav razpoke zaradi suhe kože. Potem je nisem več uporabljala, ker več kot očitno ne ustreza moji koži.

To bo za enkrat vse, bo pa kmalu sledila nova empties pošiljka, ker se mi kup že vztrajno kopiči. Si preizkusila katerega od zgornjih izdelkov? Kakšno je tvoje mnenje o njih?


2 komentarja:

  1. Meni tale olja sploh ne nahranijo toliko dobro kože kot navadno maslo.... nevem, sem bolj ljubiteljica masla kot pa olja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozimi tudi meni niso dovolj, ker imam res suho kožo. Jaz jih imam bolj za občutek razvajanja. :)

      Izbriši