9. apr. 2016

Favoriti meseca marca

Ta mesec sem pripravila dva stara favorita, in tri nove. Te zanima kateri so to?


Melvitino avokadovo olje. Imam ga že več kot eno leto in ga enostavno obožujem. Uporabljati ga začnem čez zimo, z uporabo pa preneham, ko se začnejo toplejši večeri saj mi olja takrat ne ugajajo tako. Uporabljam ga vedno zvečer, ker bi zjutraj rabil malo več časa, da se vpije, in tega časa zjutraj preprosto nimam. Namenjen je za uporabo občutljive kože okoli oči, jaz ga pa včasih uporabim tudi za nego obraza. Kožo super navlaži, ker je pozimi ekstra suha, in mi ne povzroča mozoljčkov. Zadostuje že zelo majhna količina. Močno ga priporočam vsem z občutljivo in suho kožo.

Herbio krema Kalei. S tole kremico sem se spoznala mesec dni nazaj, in jo preprosto obožujem. Idealna je za suho kožo. Je nežnega vonja in malo bolj gosta, ampak ne preveč. Lahko je dnevna in nočna krema. Imam občutek, da mi je tudi malo umirila rdečico kar je pri meni vedno dobrodošlo. Tudi embalaža je zelo priročna. Všeč mi je, ker ima pumpico, in lahko kreme dobim ven kolikor želim.Več informacij dobite kmalu v objavi.

La bri vilinska lepota cvetlično čistilno mleko. Mleko je redkejše od vseh kar sem jih do sedaj preizkusila, ampak to ne pomeni, da je kaj slabše. Mogoče se ga porabi malce več, približno trije potiski pumpice so čisto dovolj za čiščenje obraza. Najprej ga nanesem na roko potem pa s krožnimi gibi masiram obraz. Sama na dnevni ravni ne uporabljam težkih pudrov. Uporabim samo kremo proti rdečici ter korektor ali bb kremo. Čim manj tem bolje, in za moje potrebe je to mleko več kot super. Že na prvi pogled sem se zaljubila v prekrasno in zelo eleganto embalažo, saj je steklena, in tega do sedaj nisem bila vajena. Kmalu pride tudi objava.

Bourjois Radience reveal. Korektor od katerega pri nakupu nisem pričakovala veliko, ampak ker so ga vse tako hvalile sem ga morala preizkusiti tudi sama, saj mi je ravno zmanjkalo mojega Catrice liquid camouflage. Izbrala sem najsvetlejši odtenek, ker je bil naslednji odtenek zelo očitno pretemen. Po prvem nanosu sem bila prepričana, da je čisto presvetel zame, ampak čez kakšne pol ure se je čisto prilagodil moji koži, in je bil odtenek idealen. Prekrivnost je srednja, in mi trenutno čisto zadošča. Presenetljivo mi dokaj dobro prekrije tudi rdečico. Če vam je srednja prekrivnost dovolj vam ga zelo priporočam. V primeru, da rabite nekaj bolj prekrivnega pa priporočam Catrice liquid camouflage, ki ima noro prekrivnost.


 Yes Love lak za nohte. Pri meni se zelo redko zgodi, da en lak za nohte uporabim večkrat zaporedoma. Tega pa sem v marcu nosila kar tri tedne zapovrstjo. Zelo nežna rozasta barva primerna za pomlad, ki pa vsebuje tudi drobne krogce različnih barv, da malo popestri dogajanje. Čisto poceni lak, ki pa mi z Essence gel podlakom zdrži tudi tri dni kar je za moje nohte zelo veliko. 

Uporabljaš katerega od mojih favoritov? Kateri so pa tvoji favoriti prejšnjega meseca?
Hvala za branje.

11 komentarjev:

  1. Skoraj vsi izdelki, ki si jih omenila, so mi čista neznanka :) Kako so prekrivalni Yes Love laki in kako hitro se sušijo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz vsak lak nanesem 2x. En nanos se mi zdi premalo, ker se drugače vidi čez, to pa meni ni všeč. Čas sušenja se mi pa zdi čisto povprečen. Časovno ti pa ne znam povedati, ker nikoli ne gledam na uro. Ponavadi si nalakiram nohte potem pa brskam po netu ali pogledam kakšno serijo. :) Ostale izdelke pa zelo priporočam sploh, če imaš suho kožo. :)

      Izbriši
    2. Jaz tudi tako počnem, čeprav vedno nanesem še hitrosušeči nadlak, ga ni čez zihr, ker res ne prenesem, da se mi sveža manikura uniči še prej kot v enem dnevu :)
      Ubistvi imam mešano do mastno kožo, tako da mi ne pride v poštev.

      Izbriši
    3. Jaz sem pri nadlaku kar malo lena in ga ne uporabim vedno. :) Je pa odvisno od uporabljenega laka. Pri nekaterih je res tako kot praviš. Če ne uporabim nadlaka moram naslednji dan že popravljati manikuro. Največja nadloga kar jih je. :P

      Hmm za mastno kožo kreme Kalei res ne priporočam. Čistilno mleko ali pa avokodovo olje bi se ti pa mogoče obnesla. Odvisno od tvojih potreb. Je pa res, da težko karkoli svetujem, ker nimam mastne kože. Normalno imam edino poleti takrat pa ne uporabljam ne čistilnega mleka ne olja, ker mi preprosto ne odgovarjata. Takrat posegam po čim bolj lahkih proizvodih.

      Izbriši
    4. Se povsem strinjam s prvim delom! To me čisto nervira, čeprav me nobeden ne razume zakaj se sekiram le zaradi ene praske ali okrušenega nohta :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Jaaaa vrhunska je! Komaj že čakam naslednjo zimo, da jo bom lahko spet uporabljala, ker za prihajajoče poletje je pa preveč hranilna in bogata. :D

      Izbriši
  3. Super izdelki. Herbio ima tudi meni odlicne stvari.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izdelki. Herbio ima tudi meni odlicne stvari.

    OdgovoriIzbriši
  5. Smem vprašati katero kremo uporabljaš proti rdečici? Si mogoče poskusila tudi kakšen drug izdelek kozmetike Labri?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proti rdečici sem v marcu odkrila tole kremo Kalei od Herbio, ki mi je res zmanjšala rdečico, kasneje pa je nisem uporabljala več, ker je bila preveč hranilna za tedanje temperature.

      Trenutno testiram od Labri kremo za normalno kožo, in mi je zaenkrat všeč. Je zelo gosta in precej vlažilna. Moja koža je trenutno nekje med suho in normalno, in mi odgovarja malo bolj bogata nega. Se mi pa dozdeva, da je krema preveč bogata za normalno kožo. Mislim, da za poletne temperature zame ne bo primerna.

      Sem pa par dni nazaj prejela od Herbio kremo Pupa, ki je namenjena prav negi rdeče in izjemno občutljive kože. Za njo pa imam zelo velika pričakovanja.

      Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje. :)

      Izbriši