26. feb. 2016

Naravna Kozmetika

To je moja prva izkušnja z naravno kozmetiko, tako da sploh nisem vedela kaj lahko pričakujem zato sem se kar prepustila.V test sem dobila dva testerčka, ki sta me tako navdušila, da sem se odločila napisati objavo.



Kaj obljublja presna krema za obraz?

-          kožo na obrazu izjemno globinsko navlaži in nahrani
-          regenerira, vrača prožnost, mehkobo in elastičnost
-          spodbuja naravno tvorbo kolagena
-          deluje blagodejno na srbečo, izsušeno, luskasto in občutljivo kožo
-          odlična nega za kožo, ki je izčrpana in jo zateguje oz. vleče

Krema ima zelo bogato sestavo: karitejevo maslo, avokadovo olje, arganovo olje, jojobino olje, olje pšeničnih kalčkov, ognjičev izvleček v olivnem olju, olje šipkovih plodov in naravni vitamin E.

Krema je v trdnem stanju, ki pa se pri stiku s kožo razstopi v parih sekundah. Ima tudi tisti značilni vonj po kariteju. Seveda bi bilo čudno, če ga ne bi imela, ker je glavna sestavina karite. Sem ga pa hotela omeniti, ker je to kar precej močen vonj, in mogoče ne bi odgovarjal vsem. Se ga pa po parih minutah ne vonja več. Mene vonj sploh ni motil.

Uporablja se jo lahko kot dnevno in nočno kremo. Vsaj tako sem jo uporabljala jaz, ker me je res zanimalo kako bo odreagirala koža. Tiste z bolj suho kožo jo lahko nanesemo kar na suho kožo, tiste ki pa nimate suhe kože pa pred nanosom kožo malce navlažite z vodo ali pa s cvetnim hidrolatom, in kremico nanesete kar na vlažno kožo. Potrebna je res čisto majhna količina izdelka.

Tester (na sliki) mi je zadoščal za 9 nanosov. Po pravici povedano nisem vedela kako bo moja koža reagirala na tako gosto kremo. Malo sem se bala, da mi bo zamašila pore. Ampak koža je bila po videnem čisto navdušena. Vsak dan je bila koža bolj mehka, sijoča in neverjetno navlažena. Sploh nisem potrebovala nobenega seruma.

Presni žametni losjon za telo.

Ker sem imela samo testerček izdelka mi ga je bilo po pravici povedano škoda porabiti za telo, ker bi ga porabila pri enem nanosu. Zato sem se odločila, da losjon preizkusim kot kremo za roke, ker imam letos zelo suhe roke, in nisem našla nobene kreme, ki bi me prepričala.

Losjon ni tako gost kot krema, vonj pa je zelo nežen. Spet je potrebno čisto malo izdelka. Losjon se zelo hitro vpije v kožo, in po njem nimam tistega mastnega filtra kot ga imam po veliko kremah.

Kaj obljublja losjon?
-         bogato navlaži in globinsko nahrani vse vrste kože (tudi zelo suho)
-         umirja srbečo kožo
-         odličen za naravno navlažitev kože po tuširanju
-         obnavlja popokano in poškodovano kožo
-         primeren za ekcem in luskasto kožo
-         odličen za negovanje nosečniških trebuščkov (proti strijam)

Nežnost žametnega losjona za telo se skriva v njegovi skrbno izbrani in bogati sestavi: čebelji vosek, kokosovo maslo ter olivno in mandljevo olje.

Njihove izdelke najdete na fb pod imenom Naravna Kozmetika. Priporočam, da si pogledate kaj imajo v ponudbi, ker so izdelki res 100% ekološki in naravni ter so brez konzervansov, vedno sveže narejeni, ročno izdelani, kakovostni ter slovenski.

Trenutno imajo v ponudbi 8 čudovitih izdelkov:
-          Žametni losjon za telo
-          Hranljivo vlažilna karitejeva krema za obraz (2 različni kremici ena za ženske in druga za moške)
-          Hranljiva karitejeva krema za otroke
-          Balzam za ustnice kamilica & ognjič
-          Razkošno vlažilno karitejevo maslo za telo
-          Ognjičevo mazilo z eteričnim oljem sivke
-          Mazilo proti glivicam na nogah

Mene je presna krema za obraz čisto zasvojila, in bi jo z veseljem kupila v polni velikosti.

Je katera že preizkusila kaj njihovega?

Ni komentarjev:

Objavite komentar