5. feb. 2016

Afrodita body mousse

Takoj, ko sem videla, da prihaja Afrodita na trg z dvema novima proizvodoma se pravi z maslom za telo in pilingom sem vedela, da bo to novi hit. Zadnje čase Afrodita res preseneča z vsemi svojimi produkti. Sploh se ne spomnim, da bi kdaj poskusila kaj njihovega, in da mi ne bi odgovarjalo. Čeprav moram tudi priznati, da nisem imela še nobenega njihovega masla za telo. Imela sem večinoma gele za tuširanje, njihovo kultno mandljevo olje ali pa kakšno kremo ali serum. Danes imam za vas objavo o moussu, več informacij o pilingu pa sledi kmalu.



Kaj pravijo pri Afroditi:

Nežna puhasta tekstura z dodanim kakavovim maslom koži zagotavlja globinsko vlaženje ter preprečuje njeno izsuševanje. Mikro kapsule vitamina E se ob nanosu lahkotno stopijo na koži in ji nudijo zaščito pred prezgodnjim staranjem. Rezultat je negovana, svilnato mehka koža, zapeljana v slastno dišavo sladkih jagod. Se hitro vpije in ne pušča neprijetnega mastnega otipa.




Na prvi pogled je tekstura moussa bolj gosta, in zato sem bila malo skeptična pred prvo uporabo. Do sedaj mi še nobeno bolj gosto maslo ni bilo všeč, ker se večina težko razmaže potem pa traja še par ur, da se maslo dodobra vpije v kožo. Tole pa se neverjetno hitro vpije, ne pušča mastnega filtra in je zelo zanimivo opazovati kako te drobne rdeče pikice izginjajo. Če bi lahko izbirala bi raje imela še več pikic notri. Vonj je zelo nežen, in na koži ostane še kar nekaj časa. Če si na primer z moussom namažem telo ob šestih zvečer (včasih paše malo prej skočiti v piđamo) in grem spat ob enajstih bo vonj še vedno prisoten v isti meri kot takoj po nanašanju.  Včasih (ne vedno) ga vonjam še naslednji dan. Tudi vlaženje je neverjetno. Naslednji dan imam še vedno mehko in navlaženo kožo. 



Mousse je definitivno nekaj novega, in nekaj kar na našem trgu do sedaj še ni obstajalo. Mikrokapsule med masiranjem res dajejo občutek razvajanja, to je tistih par minut v dnevu, ki si jih vzamemo zares zase. Slaba stran moussa pa je ta, da je zelo gosto, in ga zato posledično zelo hitro zmanjka. Uporabljala sem ga res redno vsak večer, in mi ga je zmanjkalo v slabih treh tednih. Je pa res, da njim nisem varčevala in sem ga na telo nanašala zelo bogato. Mislim, da je to prvo maslo za telo, ki sem ga porabila tako hitro. Trenutno imam odprte tri kreme, in v tem času se nisem dotaknila nobene. Že dolgo me ni noben proizvod tako prepričal. Nakup definitivno priporočam.

Cena v Tuš - drogeriji je 5,95€.  Lahko pa ga najdete tudi v Nami, Intersparu, Mercatorju ali pa kar na njihovi spletni strani. Embalaža vsebuje 200 ml.

Je katera že preizkusila mousse? Kaj menite o njem? Sem vas mogoče z mojo objavo prepričala v nakup?


Ni komentarjev:

Objavite komentar