9. avg. 2016

Sheet maske #1

Prejšnji teden sem v Mullerju zasledila, da ima Garnier novo sheet masko. Sem razmišljala kakšen bi bil prevod v slovenščino pa se nisem domislila ničesar pametnega, tako da bom uporabljala kar besedo sheet. In kolikor brskam po spominu do sedaj nisem preizkusila še nobene sem pa pred kratkim kupila kar nekaj različnih mask, in sem prišla do zaključka, da je najbolje da vse predstavim naenkrat, ker če bom čakala, da bom vse porabila ne bom na koncu sploh več vedela katera mi je odgovarjala in katera ne.

Po prihodu iz morja je bila moja koža brez sijaja in kar malce pusta zato sem prišla na misel, da zberem te maske, ki so mi ležale doma in vsak dan preizkusim drugo. Kar tako malo za hec. Zakaj pa ne?


 Najprej sem uporabila Garnier Hydra Bomb masko. Priznam, da me je v nakup zvabila čudovita embalaža. Masko sem uporabila po navodilih. Primerna je za kožo, ki potrebuje vlago in izgleda utrujeno. Vsebuje granatno jabolko, hialuronsko kislino in serumom, ki podari vlago. Na obrazu sem jo pustila 15 min, jo odstranila ter preostali serum na koži vmasirala. Serum se je dokaj hitro vpil v kožo o kakršnih koli rezultatih pa težko poročam, ker jih nisem opazila.


Drugi dan sem uporabila masko z izvlečkom kaviarja, ki je bogat z amino esencami in pomaga ohranjati mladost kože. Regenerira, zmanjšuje pore in blagodejno vpliva na količino kolagena in elastičnost v koži. Masko naj bi na obrazu pustili 20-25 minut, jaz sem jo pustila 35 minut. Je zelo navlažena s serumom kar se opazi takoj, ko se masko vzame iz embalaže, ker začne serum kapljati kot nor. Po uporabi je bila koža zelo mehka.


Tretji večer pa sem si privoščila čistilno masko ter Nano Platinumm Total Care mask iz luksuzne serije. Mikroskopski delci platine preko kože pospešujejo nastanek kolagena in regeneracijo celic, razstruplja in navlaži. Po vmasiranju seruma vedno počakam še nekaj časa, da se lahko serum dobro vpije, in šele potem nanesem nočno kremo. Po tej maski je postala koža že po parih minutah zelo suha, in na dotik je bila zelo lepljiva. Težko opišem, ampak takega občutka še nisem imela. Zaradi lepljivega občutka se tudi nočna krema ni nanesla tako lepo kot bi se morala. Naslednje jutro pa sem se prebudila in v ogledalu zagledala tri ogromne mozolje. Ne vem ali je bilo to zaradi te Platinum maske ali pa mogoče zaradi kombinacije, ker sem najprej uporabila čistilno masko in potem tole. 

Zato začasno prekinjam moj ekperiment preizkušanja mask in bom raje počakala, da si koža opomore, in bom nadaljevala enkrat drugič. Če na kratko povzamem bi mogoče še kdaj uporabila masko z izvlečkom kaviarja ostali dve pa me nista prepričali. Tudi nasploh me ta koncept sheet mask ni nič kaj navdušil, in raje ostajam pri klasičnih maskah.


Kaj pa ve? Ste pristašice sheet mask? Katera vam je najljubša?

Ni komentarjev:

Objavite komentar