19. jan. 2016

Nuxe Merveillance expert serum

Pri nuxe pravijo, da serum zagotavlja lifting delovanje, ki traja 8 ur. Vsebuje visoko koncentracijo naravnih aktivnih sestavi (enodnevna lilija in albicija), ki prodrejo globoko v kožo in upočasnijo proces staranja kože. Serum je primeren za vse tipe kože kot podlaga za kremo, pri mastni koži pa se obnese kot samostojna nega. Lahko se ga uporablja tudi na nežnem predelu okoli oči. Ja, tudi okoli oči se ga lahko uporablja. To je presenetilo tudi mene.



Serum sem dobila v nagradni igri na Nuxe fb strani mislim, da že več kot pol leta nazaj, za kar se jim še enkrat zahvaljujem, ker sem do sedaj preizkusila samo njihovo suho olje, ki ga pozna že skoraj cel svet in je enostavno top. Kljub temu, da mi je bil izdelek podarjen je to moje iskreno mnenje.

Med uporabo seruma pa sem se malo bolj poglobila v njihovo linijo Merveillance expert.

vir slike: internet


Linija vsebuje lifting kremo za glajenje vidnih gub okoli oči, nočno regeneracijsko kremo za glajenje vidnih gub, dnevno obogateno korektivno kremo za glajenje vidnih gub za suho do zelo suho kožo, dnevno kremo za normalno do mešano kožo ter serum, ki vam ga bom predstavila danes.

Uporabljam ga že več kot dva meseca zjutraj samo na predelu okoli oči, zvečer pa tudi po celem obrazu pred nanosom nočne kreme, saj za mojo suho kožo sam serum ni dovolj vlažilen, kar sem tudi pričakovala. Ima zelo zanimiv in unikaten vonj. Je zelo nežen in po nanosu kmalu izgine. Sicer ne vem kako diši lilija ali albicija, lahko pa povem, da mene vonj spominja na zeleni čaj, ki ga obožujem, in v zimskem času redno pijem. 

Sestava je kremasta, kar mi je zelo všeč saj ne maram gostih tekstur. Se hitro vpije in ne pušča mastnega leska.

Glajenja gub ne morem komentirati, ker jih na srečo še nimam me je pa serum pozitivno presenetil, ker moja koža deluje bolj sveža, napeta in je na otip bolj mehka. Za nanos uporabim dva potiska pumpice, in imam tako dovolj seruma za cel obraz in za področje okoli oči.

                                                            na sliki sta dva potiska pumpice

Pravijo da se strup nahaja v majhnih stekleničkah, in točno to ta serum je. Embalaža vsebuje 30 ml, redna cena je slabih 38€, spletne cene pa se gibljejo nekje okoli 32€.

Embalaža je zelo minimalistična in plastična kar me čisto nič ne moti. Pumpica je zelo priročna in dobrodošla. Moti me edino to, da se ne vidi koliko produkta ti je še ostalo. Se pa baje lahko na koncu pokrov odvije in se tako serum lahko porabi do konca, kar je seveda super. Čeprav sem pričakovala, da ga bom hitreje porabila, ker ga uporabljam tudi okoli oči me je presenetil tudi na tem področju. 

Mene je serum prepričal z naravnimi sestavinami, in ga bom zagotovo kupila, ko se mi bodo začele pojavljati gubice na obrazu. Čeprav upam, da to še ne bo tako kmalu. Moj naslednji Nuxe nakup pa bo zagotovo vseboval kremo za okoli oči in Nuxellence Detox. Priznam, sem tipična ženska potrošnica, in že sama embalaža me je oz. me bo zelo kmalu prepričala v nakup.

Serum sem hkrati uporabljala tudi kot kremico za okoli oči. Kar me je presenetilo je to, da sem že po približno desetih dneh uporabe opazila zmanjšanje mojih podočnjakov. Presenetilo me je pa zato, ker serum sploh ne obljublja zmanjšanja podočnjakov, ampak zmanjšanje gub in lifting učinek. Očitno serum ve, da se mora prilagajati potrebam vsake kože, in da moja še ne potrebuje zmanjšanja gub. 

Ampak šalo na stran. Podočnjake imam že od srednje šole naprej, in nisem do sedaj našla še nobene kremice, ki bi ji uspelo to kar je uspelo Nuxe serumu. Seveda podočnjaki še vedno so, ampak je razlika ogromna.

Imela pa sem tudi dva Nuxe testerja, in sem se odločila, da ju bom kar vključila v post. Mogoče pa pomagam kateri pri izbiri.



Nuxellence Eclat. Fluid je kožne barve, kar me je precej presenetilo, ampak po vmasiranju te obarvanosti ni videti. Še ena stvar, ki me je presenetila pa je njegovo delovanje. Že po prvi uporabi (tester je zadoščal za 4 nanose) sem bila presenečena. Koža je že kakšno uro po nanosu delovala bolj sveža, gladka in bolj zdrava. Res vam priporočam, da v bližnji lekarni povprašate za vzorček. Mislim, da ne boste razočarane.

Nuxe body 24h moisturising body lotion. Pri losjonih za telo imam dva kriterija. Da navlaži mojo kožo, in da lepo diši. Takoj po odprtju embalaže je kopalnico zajel zelo nežen, eleganten vonj. Tekstura je ravno pravšnja. Ni tekoč in ni pregost. Cel večer sem se še vonjala, ker sem tako zelo dišala. Čeprav na embalaži navajajo 24h navlažitev je mojo kožo navlažil do naslednjega jutra. Kar pa ni tako slabo. Pri osebi z normalno kožo bi se losjon zagotovo obnesel veliko bolje.

Od testerjev me je zagotovo najbolj prepričal fluid Eclat po katerem je bila moja koža res čudovita.

Kateri Nuxe proizvod je pa vas že prepričal? Ste že preizkusile novi Nuxellence Detox?

Ni komentarjev:

Objavite komentar